ذغال سنگ صفحه شخصی نیوشا ضیغمی پردیس کوروش

ذغال سنگ: صفحه شخصی نیوشا ضیغمی پردیس کوروش نیوشا ضیغمی سینمایی تصویری فرهنگ همراهی فرهنگ و هنر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پیگیر تهمت علی کریمی هستم/ روی نیمکت چمباتمه می‌زدم خوب بود؟ ، درخشان

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه مدیرعامل باید تمام امکانات یک تیم را فراهم کند، گفت: پیگیر تهمت علی کریمی و صحبت‌هایش راجع به پرون

    پیگیر تهمت علی کریمی هستم/ روی نیمکت چمباتمه می‌زدم خوب بود؟ ، درخشان

    درخشان: پیگیر تهمت علی کریمی هستم/ روی نیمکت چمباتمه می زدم خوب بود؟

    عبارات مهم : نیمکت

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه مدیرعامل باید تمام امکانات یک تیم را فراهم کند، گفت: پیگیر تهمت علی کریمی و صحبت هایش راجع به پرونده ام در کمیته اخلاق هستم.

    حمید درخشان در گفتگو با مهر، به بازگشتش به نیمکت تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و چالشهایی که با علی کریمی در هفته گذشته پرداخت و تاکید کرد که پیگیر «تهمت» علی کریمی و صحبتهایش راجع به داشتن پرونده در کمیته اخلاق هست. وی گفت: مگر روزی که علی کریمی آمد من حرفی زدم؟ اگر روی نیمکت چمباتمه می زدم خوب بود؟

    پیگیر تهمت علی کریمی هستم/ روی نیمکت چمباتمه می‌زدم خوب بود؟ ، درخشان

    مشروح گفتگوی درخشان در ذیل می آید:

    * آقای درخشان! روز گذشته از تز دکترای خود دفاع کردید. راجع به رشته و عنوان تز توضیح می دهید؟

    – حمید درخشان: رشته من مدیریت بود و عنوان تز هم راجع به ورزش و به صورت تخصصی عوامل انگیزشی جهت جذب هوادار و تماشاگر به ورزش و فوتبال هست. اینکه با چه کارهایی و به چه اشکالی این گروه را به استادیوم ها جذب کنیم. این تز می تواند به فوتبال یاری کند و جهت تماشاچیان و کلوب ها هم ثمربخش خواهد بود. فوتبال و ورزش بدون هوادار و تماشاگر هیچ هست. هرچه بتوانیم تماشاگر بیشتری جذب کنیم موفق تر خواهیم بود.

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه مدیرعامل باید تمام امکانات یک تیم را فراهم کند، گفت: پیگیر تهمت علی کریمی و صحبت‌هایش راجع به پرون

    * شما در تیمی کار می کنید که تماشاگر زیادی ندارد. فکر می کنید این تز به درد کلوب نفت بخورد؟

    – بله همینطور هست. معمولا کلوب هایی مثل نفت از جمله کلوب های خوبی هستند که جهت موفقیتش باید خیلی پرسشها را لحاظ کرد از جمله تماشاگر و قدمت یک باشگاه. ان شاءالله که این موارد را کم کم در جامعه فوتبال جا بیاندازیم. اینها مسائلی است که مدیران باید خوب بدانند بخصوص مدیران کلوب های پرطرفدار.

    * آیا این تز خود را به کلوب نفت ارائه داده اید که بتواند راهکاری جهت جذب تماشاگران زیاد پیدا کند؟

    – هنوز خیر. من تازه روز گذشته از تز خود دفاع کرده ام و باید مقاله اش را هم بنویسم. آن موقع می شود آنرا در اختیار کلوب ها گذاشت.

    پیگیر تهمت علی کریمی هستم/ روی نیمکت چمباتمه می‌زدم خوب بود؟ ، درخشان

    * شرایط تیم نفت در مدتی که هدایت این تیم را بر عهده گرفته اید چطور بوده است؟

    – شرایط که به نسبت بهتر شده است هست. جهت بهتر شدن نیاز به وقت بیشتری داریم تا ان شاءالله پرسشها مرتفع شود. هنگامی که زیاد بازی کنیم، طبیعتا به نفرات بیشتری نیاز داریم یا نفراتی که جایگزین کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه مدیرعامل باید تمام امکانات یک تیم را فراهم کند، گفت: پیگیر تهمت علی کریمی و صحبت‌هایش راجع به پرون

    * آیا بعد از اتفاقاتی که رخ داد بازیکنی بوده که از نفت کنار بگذارید؟

    – خیر؛ تمام بازیکنان آمده اند ولی یکی دو نفر مصدوم هستند.

    * طی ماه های اخیر گزارش های دلواپس کننده ای راجع به اوضاع تیم نفت که نماینده کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم است منتشر شده. آیا دلواپس نیستید نفت از آسیاکنار گذاشته شود؟

    پیگیر تهمت علی کریمی هستم/ روی نیمکت چمباتمه می‌زدم خوب بود؟ ، درخشان

    – مربی وظیفه ندارد پیگیر پرسشها باشگاهی باشد. این وظیفه مدیرعامل کلوب هست. مدیرعامل باید تلاش کند و امکانات را جهت سرمربی فراهم کند. کار سرمربی پیگیری به امور مالی، پرونده ها و سهمیه نیست. کار سرمربی این است که روی پرسشها فنی تمرکز کند.

    * به چالش هایی که بین شما و علی کریمی در این مدت جهت نشستن روی نیمکت نفت رخ داد برگردیم. آیا قبول دارید این اتفاقات زیبنده فوتبال ما نبود؟

    – آن پرسشها نباید پیش می آمد و در خانواده فوتبالی نباید به زبان بیاید. امیدوارم از این به بعد با هر جابجایی روی نیمکت ها فقط احترام، علاقه و دوستی بین طرفین زیاد شود.

    * کریمی در خلال صحبتهایش علیه شما به پرونده هایتان در کمیته اخلاق اشاره کرده است.

    هنگامی که یک نفر به دیگری تهمت می زند، این تبعات زیادی دارد. شما به عنوان خبرنگار می توانید بروید ببینید آیا من پرونده ای در کمیته اخلاق دارم یا خیر. اگر پرونده ای بود آنقدر سریع به گوش همه می رسید که نمی گذاشتند علی کریمی بر زبان بیاورد. خوشبختانه آنقدر در فوتبال سالم زندگی کرده ام که به اینجاها نرسد ولی این خودش تبعات بزرگی دارد. هنگامی که تهمت می زنید باید ثابت کنید. این چیز بدی هست. مطمئن باشید پیگیر این قضیه هستم و همینطوری از آن نمی گذرم. باید مراقب باشید که چه چیزی را در مورد چه کسی می گویید.

    * چند سال پیش هنگامی که شما سرمربی پرسپولیس شدید علی کریمی با حضور در تمرینات از شما حمایت کرد. چه شد که کار دو پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران به اینجا رسید و این مصاحبه ها صورت گرفت؟

    – چیز خاصی نبود. یا شما از قاعده فوتبال بی اطلاع هستید یا ما. قاعده فوتبال چه می گوید؟ می گوید اگر شما امروز آمدی و اگر نخواستند باید بروی؛ مگر غیر از این است؟

    * شاید نحوه رفتن کریمی زیاد از برکنار شدنش آزاردهنده بود.

    – مگر نحوه رفتن من چطور بود؟ اگر من آن موقع روی نیمکت نفت چمباتمه می زدم و بست می نشستم خوب بود؟ باید خودت بروی. مگر شما می توانی به زور جایی بمانی و کار کنی. مگر کریمی آمد حرفی زدم؟ سرم را پایین انداختم و رفتم. حق طبیعی مدیر تازه بود که با یک نفر دیگر کار کند.

    * گفته می شد کریمی قصد دارد حق و حقوقش را کامل بگیرد.

    – اشکال ندارد. مگر من نبودم؟ من هم گفتم باید حق و حقوق هرکسی که کار می کند را بدهند. مگر می شود از حق کریمی چشم پوشید؟

    * قاعدتا هنگامی که یک مربی برکنار می شود کلوب ملزم است کامل پول قراردادش را پرداخت کند.

    هنگامی که یک نفر جای شما می آید یعنی چه؟ یعنی شما برکنار شده است اید. آیا کسی نمی خواهد اینرا بپذیرد. چطور ما سرمان را پایین انداختیم و رفتیم . آنموقع ما مورد غضب واقع شدیم و مظلوم تلقی نشدیم. نگاه ها تفاوت می کند. متاسفانه ما داریم بدعت غلطی را جا می اندازیم.

    * بگذریم. به عنوان سئوال نهایی می خواهیم به پرسپولیس اشاره کنیم. آیا این تیم می تواند در بازی برگشت با الهلال معجزه کند و با پیروزی پرگل راهی فینال شود؟

    – واقعا کار مشکل هست. الهلال تیم خوبی است و پرسپولیس هم می تواند در این بازی پیروز شود. در فوتبال چیزی غیر ممکن نیست. بازیکنان پرسپولیس باید خوب تلاش کنند و با تمرکز به میدان بروند تا بتوانند الهلال را شکست بدهند.

    واژه های کلیدی: نیمکت | سرمربی | پرونده | فوتبال | تماشاگر | فوتبالی | علی کریمی | سرمربی تیم | سرمربی پرسپولیس


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار