ذغال سنگ صفحه شخصی نیوشا ضیغمی پردیس کوروش

ذغال سنگ: صفحه شخصی نیوشا ضیغمی پردیس کوروش نیوشا ضیغمی سینمایی تصویری فرهنگ همراهی فرهنگ و هنر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث لوازم قربانی قاتل را لو داد ، راز جنایت در مسیل رودخانه فاش شد

    به گزارش مهر، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، از کشف راز جنایتی خبر داد که قاتل در آن بعد از آشنایی با

    لوازم قربانی قاتل را لو داد ، راز جنایت در مسیل رودخانه فاش شد

    راز جنایت در مسیل رودخانه فاش شد/لوازم قربانی قاتل را لو داد

    عبارات مهم : اداره

    راز جسد کشف شده است در مسیل رودخانه خشایار فاش شد.

    به گزارش مهر، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، از کشف راز جنایتی خبر داد که قاتل در آن بعد از آشنایی با دختر دانشجو اقدام به کشتن و رها نمودن جسد در مسیل روردخانه خشایار کرده است .

    لوازم قربانی قاتل را لو داد ، راز جنایت در مسیل رودخانه فاش شد

    معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران ، در توضیح این خبر گفت : ساعت ۰۹:۰۰ مورخه ۹ شهریور سال ۹۶ و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ کشف جسدی در مسیل رودخانه خشایار به کلانتری ۱۲۰ سیدخندان اعلام شد .

    با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد کارگران شهرداری در وقت لایروبی رودخانه، با جسد پیچیده شده است در داخل یک پتوی زرد رنگ مواجه شدند؛ بلافاصله با تأیید خبر اولیه، عنوان به اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی کشیک خاص قتل دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام، پرونده مقدماتی با عنوان “قتل عمـد” تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار کارآگاهان اداره خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

    به گزارش مهر، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، از کشف راز جنایتی خبر داد که قاتل در آن بعد از آشنایی با

    در بررسی های اولیه بعمل آمده از سوی تیم شخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ مشخص شد که جسد متعلق به یک زن جوان حدودا ۳۰ ساله است که بنا به نظریه تیم تشخیص هویت حداقل چند روز از وقت فوت می گذرد .

    سرهنگ حمید مکرم ، در خصوص نحوه شناسایی هویت مقتوله عنوان داشت : چند روز بعد از تشکیل پرونده مقدماتی و شروع تحقیقات جهت شناسایی هویت مقتوله ، اعضای یک خانواده با مراجعه به کلانتری ۱۰۳ گاندی اعلام داشتند که یکی از اعضای خانواده ارزش به نام “نگار” ( ۳۱ ساله ) – دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک – که در پایتخت کشور عزیزمان ایران مشغول به کار است ، از چند روز گذشته به تماس های تلفنی آنها پاسخگو نیست . به همین علت اعضای خانواده ی نگار به واسطه نگرانی شدید در خصوص سلامتی وی ، از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده ؛ ابتدا به محل سکونت نگار در محدوده میدان ونک و در ادامه محل کار او مراجعه کرده ولی اطلاعی از سلامتی نگار کسب نکرده و نهایتا تصمیم می گیرند تا عنوان را به پلیس اطلاع دهند .

    با طرح شکایت با عنوان فقدان زن جوان به هویت مشخصِ نگار ۳۱ ساله و ثبت آن در سیستم جامع پلیس ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بررسی سوابق افراد فقدانی و مطابقت آنها با مشخصات جساد ناشناس ، در تطابق مشخصات فقدانی با جسد کشف شده است در مسیل رودخانه ی خشایار موفق به شناسایی وی شدند . در ادامه ، خانواده نگار به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ دعوت شده است ؛ جسد نگار به وسیله آنها شناسایی و نهایتا صحت شناسایی صورت گرفته نیز به وسیله پزشکی قانونی نیز تأیید می گردد .

    لوازم قربانی قاتل را لو داد ، راز جنایت در مسیل رودخانه فاش شد

    خانواده نگار در توضیحات خود به کارآگاهان عنوان داشتند : ” نگار بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک موفق به دریافت بورسیه تحصیلی مقطع دکتری در یکی از کشورهای اروپایی شده است بود ولی به علت قانون کشور میزبان که امکان کار در آن کشور جهت دانشجویان وجود ندارد ، نگار به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و مشغول به کار شده است بود تا هزینه تحصیلی خودش را تأمین نماید ؛ مدتی از شروع به کار نگار در پایتخت کشور عزیزمان ایران گذشت و بعد از مدتی ، در تماس های تلفنی که نگار با ما داشت ، عنوان می کرد که با شخصی آشنا شده است که به واسطه موقعیت کاری و ارتباطات خوبی که این شخص در سیستم اداری دارد ، پیگیر تأمین هزینه تحصیلی خود از طریق سیستم دولتی است ولی نگار در خصوص این شخص توضیح بیشتری به ما نداد .

    معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در توضیح دستگیری متهم پرونده افزود : با توجه به بیانات خانواده ی نگار ، کارآگاهان با انجام کارها خاص پلیسی نهایتا موفق به شناسایی فردی به نام سعید . ق ( متولد ۱۳۵۳ ) شدند . با شناسایی “سعید” به عنوان مظنون مهم پرونده ، کارآگاهان به محل سکونت وی در منطقه سیدخندان – خیابان سهروردی شمالی رفته و در مورخه دوم اردیبهشت امسال اقدام به دستگیری وی کردند . در وقت دستگیری “سعید” و در بازرسی از محل سکونت وی ، کارآگاهان موفق به کشف گوشی گوشی و همچنین زیورآلات متعلق به مقتوله شدند که خانواده نگار بعد از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی ، اقدام به شناسایی گوشی گوشی و همچنین زیور آلات کشف شده است کردند .

    به گزارش مهر، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، از کشف راز جنایتی خبر داد که قاتل در آن بعد از آشنایی با

    با وجود دلایل و قرائن بدست آمده بویژه کشف اموال مقتوله از محل سکونت “سعید . ق” ، وی همچنان منکر هرگونه آشنایی خود با نگار شده است و مدعی بود که گوشی گوشی کشف شده است را به صورت دست فروشی و در محدوده خیابان جمهوری خریدار کرده است !! .

    سرانجام در مورخه هفتم خردادماه “سعید” لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد . وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : ” آشنایی من و نگار ابتدا از طریق اینترنت شروع شد ؛ با ادامه آشنایی ، متوجه شدم که نگار به تنهایی در پایتخت کشور عزیزمان ایران زندگی می کند و قصد دارد تا هزینه اقامتش را جهت ادامه تحصیل در اروپا تأمین نماید ؛ به این بهانه به او نزدیک شده است و به او عنوان داشتم که دوستانی در سیستم اداری دارم که می توانند هزینه اقامتش را از طریق سیستم دولتی تأمین نماید تا اینکه با او در محدوده سیدخندان قرار ملاقات گذاشتم ” .

    لوازم قربانی قاتل را لو داد ، راز جنایت در مسیل رودخانه فاش شد

    متهم که سابقه فعالیت ورزشی در رشته بوکس را دارد ، در خصوص نحوه ارتکاب جنایت گفت : ” … ؛ نگار بعد از سوار شدن به ماشین ، متوجه شد که من قصد آزار و اذیت او را دارم ؛ با من درگیر شد و شروع به داد و بیداد کرد ؛ در یک لحظه متوجه شدم که چندین مشت محکم به سر و صورت او زدم ؛ ابتدا تصورم این بود که بیهوش شده است ولی در ادامه متوجه شدم که نگار فوت نموده ؛ صندلی شاگرد را خواباندم تا کسی متوجه ی جسد نشود ؛ چند ده متر جلوتر ، یک ماشین حمل اثاثیه منزل ایستاده و کارگران در حال انتقال وسایل به داخل منزل بودند . بدون آنکه آنها متوجه شوند ، پتویی را از روی اسباب و اثاثیه برداشته ؛ جسد را داخل آن پیچیده و داخل رودخانه انداختم و بلافاصله از محل دور شدم ” .

    سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ پایتخت کشور عزیزمان ایران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفته است “.

    واژه های کلیدی: اداره | ایران | رودخانه | شناسایی | خانواده | رودخانه | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار